למה לבחור בנו?

כל הסדנאות מועברות על-ידי מומחים בתחומם, המגיעים ממיטב הארגונים הגדולים במשק, והתוכניות מותאמות לאתגרי השטח וצרכי התעשייה.

הניסיון עושה את ההבדל

ההכשרות שלנו מבוססות על שנים של היכרות את השטח והצרכים שלו, ועבודה עם הכלים הדיגיטליים החדשניים והמתקדמים ביותר הקיימים היום בשוק, כדי לתת כלים מקצועיים לאנשי המקצוע בתחום.

קצת עלינו לידע כללי

בשנים האחרונות יצרנו מגוון רחב של הסדנאות, בעולמות ההדרכה ומשאבי אנוש, אשר נותנים מענה לאנשי הדרכה, משאבי אנוש ואנשי חינוך המעוניינים לעשות הסבה ולהיות חלק מעולם הלמידה הארגונית.

Upgrade your skills

הסדנאות שלנו

work_thumb

חשיבה המצאתית ומישחוק בתהליכי למידה ו- HR

תאריך פתיחה:יום שלישי ה- 10.10.2023

משך הסדנה:בין השעות 10:00-14:00

מיקום:משרדי HRplus

מחיר:585 ₪ כולל מע"מ למשתתף בקבוצה

בסדנה זו נלמד כיצד יצירתיות ושילוב של תהליכי משחוק תורמים לתהליך הלמידה, העברת ידע, גיבוש עובדים ושיפור תהליכים ואינטרקציות פנים ארגוניות. נלמד כיצד שימושים מגוונים במשחוק לוקחים תהליכי למידה מורכבים והופכים אותם לתהליכים חוויתיים, יצירתיים ואינטואיטיבים. תהליכים המייצרים engagement של העובדים והלומדים בארגון, ורותמים אותם לתהליך.

work_thumb

סטוריליין למתחילים

תאריך פתיחה:יפורסם בקרוב

משך הסדנה:4 מפגשים באורך שעתיים וחצי

מיקום: סדנת אונליין

מחיר:לקבלת הצעה נא שלחו לנו פניה

סדנה ליצירת תוצרי למידה אינטראקטיביים באמצעות תוכנת Storyline. תוכנת הסטוריליין הינה תוכנה עבור פיתוח לומדות, קורסים דיגיטלים, סרטוני סמן ומשחקי למידה, המאפשרת לנו לייצר למידה אינטראקטיבית ואפקטיבית בעולם החדש. הסדנה מיועדת למי שמגיע מעולם ההדרכה ומעוניין לרכוש כלים דיגיטלים וחדשניים בפיתוח הדרכה. הסדנה היא למתחילים, ללא ניסיון קודם בתוכנה, עם רקע בתוכנת הPPT. נלמד על יסודות בעיצוב למידה, התמצאות בתוכנה, אינטראקציות בסיסיות, פיתוח שאלונים, מבחנים ומשחקים בתוכנה, שימוש בסרטונים ואודיו, וייצוא תוצרי הלמידה.

work_thumb

וידאו ללמידה ארגונית

תאריך פתיחה: יפורסם בקרוב

משך הסדנה:6 מפגשים באורך 3.5 שעות

מיקום:סדנת אונליין

מחיר:לקבלת הצעה נא שלחו לנו פניה

סדנה מקיפה לפיתוח סרטוני למידה, מקצה לקצה. הלומדים יקבלו ניסיון מעשי בפיתוח תוצרי וידאו, המותאמים לעולמות ההדרכה והלמידה בארגונים, וכולל את כל הידע והכלים הדרושים לפיתוח וידאו משלב הרעיון וגיבוש הקונספט, דרך כתיבת התסריט והצילום עצמו, ועד לעריכת הסרטון וההפצה. הסדנה מתאימה לכל מי שמגיע מעולם הלמידה והחינוך, ומעוניין לרכוש כלי דיגיטלי נוסף בפיתוח הדרכה ולחדד את יכולות פיצוח התוכן עבור יצירת סרטוני למידה אפקטיביים. נלמד בסדנה כתיבת תסריטים, הפקה וצילום בנייד, עריכת וידאו, שימוש בכלים טכניים ופיתוח קונספטים.

work_thumb

יצירת פודקאסטים

תאריך פתיחה: יפורסם בקרוב

משך הסדנה: 4 מפגשים באורך שעתיים וחצי

מיקום:סדנת אונליין

מחיר:לקבלת הצעה נא שלחו לנו פניה

סדנה ללימוד אחד הכלים החשובים והמשמעותיים בעולם הדיגיטל, ובעולם הלמידה הארגונית בפרט.המשתתפים בסדנה יכירו את עולם האודיו ויבינו את יתרונותיו בהיבט הארגוני, וילמדו לייצר פודקאסט מא' ועד ת', על סגנונותיו השונים. הסדנה מיועדת למפתחי למידה המעוניינים להעשיר את ארגז הכלים שלהם ולרכוש ידע בפלטפורמה חדשה וסופר משמעותית בעולם הלמידה. נלמד על שלבים ביצירת פודקאסט, הציוד הנדרש, שימושים שונים באודיו בעולם הלמידה ונתרגל יצירת פודקאסט אירגוני.

work_thumb

סטוריליין למתקדמים

תאריך פתיחה: יפורסם בקרוב

משך הסדנה:3 מפגשים באורך שעתיים וחצי

מיקום:סדנת אונליין

מחיר:לקבלת הצעה נא שלחו לנו פניה

סדנה מתקדמת ליצירת תוצרי למידה מתקדמים ואינטראקטיבים בתוכנת הסטוריליין. נעמיק את ההכרות עם התוכנה ששינתה את עולם ההדרכה, ונלמד כיצד לייצר לומדות, סרטונים ומשחקי למידה - ברמה הגבוהה ביותר. הסדנה מתאימה למי שמגיע עם ניסיון קודם בתוכנת הסטוריליין ומחפש להתמקצע ולהכיר פיצ'רים חדשים ומתקדמים.
נלמד על יצירת מסלולי למידה, משתנים, פיצ'רים מתקדמים, טריגרים מתקדמים בשימוש Javascrips, שאלות ומבחנים וייצוא תוצרי למידה.

work_thumb

ניהול חווית עובדים

תאריך פתיחה:12.9.2023

משך הסדנה:מפגש חד יומי בן 6 שעות אקדמיות

מיקום:משרדי HRplus

מחיר:850 ₪ כולל מע"מ למשתתף בקבוצה

בסדנה נלמד לנהל את מסע העובד, מהרגע שגויס לחברה, תוך דגש על חווית העובד והגברת הפריון בארגון. בסדנא יינתנו כלים להעצמת חווית העובד, מיפוי כישורים, פיתוח אישי, מחוברות העובדים והגברת הפריון - באמצעות שימוש במתודולוגיות מעולם השיווק, ניהול לקוח, ושימוש בניתוח דאטה כאמצעי קריטי לניהול חווית העובדים. הסדנא מיועדת לכל מי שמגיע מעולם משאבי אנוש הדרכה ופיתוח ארגוני ומעוניין לרכוש כלים דיגיטלים וחדשניים למיפוי חויית העובד, לחדד את יכולות הניהול של המשאב האנושי וליצור חויית עובד אפקטיבית ומותאמת יותר לעולם החדש יחד עם יכולות הערכת אפקטיביות תהליכי חווית עובד.

work_thumb

סרטוני אנימציה ב – Vyond

תאריך פתיחה:יפורסם בקרוב

משך הסדנה: מפגשים באורך שעתיים

מיקום:סדנת אונליין

מחיר:לקבלת הצעה נא שלחו לנו פניה

בואו ללמוד ליצור סרטוני אנימציה בעזרת התוכנה המובילה היום בעולם ההדרכה
סדנה חדשה המלמדת איך לעבוד עם הכלי הרלוונטי ביותר היום למפתחי הדרכה המעצבים ובונים תוצרי למידה.
מהסדנה תצאו עם שליטה מלאה בתוכנת יצירת סרטוני האנימציה, Vyond, ידע והיכרות את עולם הסרטים וכתיבת תסריטים, והיכולת לייצר סרטון אנימציה מלא, משלב הרעיון ועד לתוצר מוגמר...
הסדנה מתאימה לאנשי עולם ההדרכה, בין אם עצמאיים או משתייכים לארגון, הרוצים להכיר את הכלי ולעבוד איתו.

Let’s Start

מתלבטים באיזו סדנה לבחור?

השאירו פרטים ונחזור אליכם


    יש לכם שאלה?

    השאירו הודעה ונחזור אליכם